Omg..

Jag har skavsår. stackars mig, världen går under nu., jag lååvar, shiit, vad ska jag göra? jo, jag ska ta ett fotbad, ett långt jävla fotbad, sen smörja in mina fossingar :) sånt som ni läsare aldrig gör antar jag ;) så här kommer ett bra ''vårda fötterna'' sätt att använda om man har ont i fötterna eller bara vill pyssla om sig själv?
* Ta fram ett fotbad ( helst en sån maskin )
* fyll det med '' fotsalt'' men vanligt ''badsalt'' går också bra ( tror jag)
* låt den bubbla , så länge som du vill :)
* Sen kan man typ ta peeling och skrubba fötterna, då blir dom lite mjukare
* efter det torkar du av fötterna , smörjer in, ( om du har ''förhårdnander'' ta bort dom, man kan fila och klippa bort dom, men helst bara fila, det gör inte lika ont)
* klipp tånaglarna om det behövs
* måla tånaglarna
det är jätte skönt, :)
nu ska jag faktiskt göra det ovanstående, :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0