Det finns inga falskare en er två..

Ni är värkligen så jävla dåliga, ska börja lyssna på allt skit folk snackar om er nu. för jag har insett att det är sant¨
btw. härligt att ni sparkade sönder min dörr när min morsa satt i soffan och lyssnade ;) hoppas att ni får skit sen era snorungar
Haha, ska glömma dom två nu, miss 'P' and 'F' som dom heter i min hjärna, även när vi har varit sams
TA BORT MITT NUMMER NU TACK!
uppdate: jaja, 'p' är jag iallafal villig att förlåta, men 'f' jag tål dig inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bullshit!

johanna lär dig vad orden stalker betyder innan du går runt och snackar din äckel tönt!!

sen du ska fan inte snacka skit om mig fattar du det? jävla cp :ss

2009-09-11 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0