RIktigt inlääg

dagen var väll ganska lyckad, förutom på kvällen, då såklart ''hon'' ska förstöra, jag klandrar henne inte, men hon ljuger,
men hon e inte värt ett skit för mej just nu, ska inte ta ett jävla skitord fårn dej mer, för jag vet att snart kmr du ångra dej, och jag längtar tills imorn ;)

aja, vi typ titta på en film, i taket lyser stjärnorna , den var ganska sorlig :/ men vi fick fan gå te godis svampen för att hyra den, och då passade vi på att köpa godis, sen när ca en halvtimme på fimen hade gått. så fick såklart jag och julia adhd och började klättra på hennes tak, och mamma om du läser dethär. det var inte farligt, vi kunde inte ramla, för det var som en liten ''mur'' lr ett skydd, så man kunde inte ramla :)

sen så typ var vi ute, bråkade, jag blev nyss sams me jossan, och så gjorde jag och julia en bild.



och vet ni vad jag gjorde nyss, spilde vatten på datan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0