ÖRONEN SVIDER

det svider som fan i hörselgångarna(?) tror det heter så iaf,
men jag villvillvill gå till skolan och njuta av den sista dagen, me klassen, lr iaf några av dom, 
jag hade kunnat gå me några alvedon i kroppen, men problemet e att det e idrottsdag, och jag, blir as hängig av alvedon, och så brukar jag må lite illa, och det blir juh inte precis bättre då om man springer och hållerpå :( 
aja, får se hur jag gör. ska iaf chatta lite nu, sen tar jag ett bad, sen ska jag gå och lägga mej!
OCH JA, JAG SKA GÅ PÅ SKOLAVSLUTNINGEN, ÄVEN OM JAG SÅ HAR DROPP I MIN ARM ( överdrev)

pssst, imorn svarar jag på frågorna vid ca 6 tiden, så skynda er att fråga på frågestunden :)<3
hugs and kisses / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0