NY DESIGN :)

Lollo visa mej hur man gör. och så gjorde hon en header te mej, men jag gjorde en till för skojjs skull, buter nog lite då och då,
ni kan titta på lollos fina blogg också: www.tbgg.blogg.se :)

haha, jag och julia skulle juh ut, men vi träffa lollo när vi satt på en busshållsplats, så vi va me henne en stund, tills hon skulle te dansen,

imorn ska klassen te aquaria ( stavning)
man ska ha me sej matsäck, och jag tror att min mormor har köpt rostbiff m potatissallad,
mamma ska på kryssning imorn, me sitt jobb, så mormor ska vara '' barnvakt'' men min mormor e bäst så det ser jag farm emot,
och pluss att mamma kmr hem me massa göödis sen, jag har önskat en stor klubba:) mamma skulle se om hon hitta ngn

nu så ska jag vara social mot min familj,

pusspuss § :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0