frågorna och svaren...

IP: 81.216.193.247 08 Juni, 21:01 Anonym om Heeluuh :):

jaha vad tråkigt ska vi bli vänner? har du msn ?

Svar: Nej, jag ger tyvär inte ut min msn, och jag känner dej inte, jag vet inte vem du e, så nejtack, :)


IP: 213.67.65.73 07 Juni, 21:39 mirela om hissar o dissar:

Hejsan!

svar: om du fick resa bort någon stans, varsomheeeelst i världen, vart skulle du då resa? och varför? vem skulle du ta med, varför? =)

Jag skulle resa till grekland, för att jag tycker att det e fint där, ( har alldrig varit där men sett bilder och så)
Och jag skulle ta me min mamma och Julia och Jossan Och Noora Tror jag :P

IP: 80.217.71.60 03 Juni, 17:35 Jennifer Öblom <3 Johanna Almström :)  om FRÅGE STUND TILLS NÄSTA VECKA!:
Och mnn fråga till dig är, har du någon gång sagt att du hatar någon och menat det?
Efter som typ säger till as många "fan jag hatar sen bah nej jag skämtade eller aso jag är irriterad på dig" och bla bla haha

Svar: Ja, jag har värkligen hatat en persson, som jag inte längre pratar me, pga att vi aldrig träffas, hon gick i min skola

Och så hatar jag en lärare på den skolan också ;)


IP: 80.217.71.60 03 Juni, 17:32 Alicia om FRÅGE STUND TILLS NÄSTA VECKA!:

Har du tjuvrökt elr gör du det?



svar: Ja, jag har tjuvrökt, och jag står för dt, men däremot skäms jag! 

IP: 83.251.212.144 03 Juni, 08:45 Anonym om FRÅGE STUND TILLS NÄSTA VECKA!:

Röker du?


 Svar: somsagt nej ;)

IP: 213.114.130.23 02 Juni, 19:46 Alicia om FRÅGE STUND TILLS NÄSTA VECKA!:

har du varit kär i en kille som dina kompisar tyckt att han va skitful? har hänt mig måånga ggr kan jag säga, men jag gillar ju alltid 15-25-åringar :)

svar: Oja, ingen kmr glömma när jag sa attt jag var tsm me zac efron, jag lovar, jag var as kär!

senså var det inte så många frågor,


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena Jojjo!

Snäälla kan du ta bort min första fråga angående ''

Haru vart kär i en kille bla bla bla blaa'' typ. Det får mig att låta så korkad! Tack på förhand!



// Kram, Alicia

2009-06-10 @ 15:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0