19 juli 21:14 / detta kommer aldrig att hända



Jag upptäcker att zac efron är ful.. omg, hur kunde jag tycka att han var snygg ? han är juh en stor jävla sminkbomb som beter sej som en liten slampa, för han är väll lite som en ?

Jag får fobi för alla människor..   Neej, en människa, vadfan ska jag göraa? jag kan juh alltid gömma mej under en sten lr ngt, allt för att slippa alla!...

Jag börjar att älska kissie..  omg, varför har jag hatat henne förr? hon är juh tuff, as tuff, omg, måste fan be om autograf när jag ser henne...

Jag börjar att hata paow. och dessie*   Omg, dom är juh jätte dåliga, varför sitter jag och läser deras bloggar? när man kan läsa kissies? :O




* det sista kanske ni tänker'' men då gillar hon juh dom'' och det är faktiskt sant, jag ser upp till paow, hon är min förbild, :) och dessie hatar jag inte, men jag älskar henne inte heller :)





















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0