Till N'

Jag har tänkt på en sak. varför gjorde jag som jag gjorde? varför låtsades jag som om jag var bättre en dej, för att jag hade fått kontakt med ''m''? varför lät jag dej inte få en chans att snacka med hnm? varför lät jag honom kalla dej dumma saker? varför?
Jag fattar inte själv, det har gått förmånga dagar för att jag ska hoppas att vi blir vänner igen, för det kommer antagligen inte att bli så. Jag har bett om förlåtelse, men du verkar inte vilja ta emot den, vi som skulle ha den bästa sommarn, men det blev den sämsta. jag  tror att vi drabbades av det som hände när man var liten, om man inte träffat ngn på att tag. sen träffar perssonen, man sover över i några dagar, sen så vill man bara vara ifred. jag kände så.. det var därför jag var otrevilg, och var osocial...
ibland så fattar jag inte vad jag håller på med, men jag kan säga en sak, om det var ''m'' du var avis på, så ska du veta att jag tvekar på hnm, han är bara jobbig, och jävligt dryg.. så...

aja, hoppas att vi kommer att kunna träffas utan att slå ihjäl varandra, ...

Kommentarer
Postat av: Alicia

har inte du någon egen stil över huvud taget? hah, när jag tänker efter så; varje gång jag går till dig ska du byta om till något liknande jag har på mig. what's up with that? jag jobbar hårt, hårt, hårt för att få en egen stil, men det är totalt meningslöst när folk som dig bara härmas för att de är alldeles för lata för att komma på ''something special''. Nu säger jag inte det här pga skovalet, eftersom de helt klart är de snyggaste, men bara appropå liksom. NO OFFENCE.

2009-08-16 @ 09:58:03
URL: http://weareiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0