svar

oooorkkkkaaaa, härma mig med:

MJ <3
House och Rock (sen NÄR börja' du gilla rock?)
och lite annat!
hihhi, att du inte orkar komma på en egen stil...
 från  alicia


svar: 
hihi, Det var du som fick mej att börja lyssna på mj, asså när du lyssande på hnm, tycket jag att han var bra, 
house det är juh lixom lite som dunkadunka, och jag har alltid gillat det, men jag trode att det hette fjortis dunk då.. 
och rock, det lyssnar jag på ibland, men bara några låtar, inte alla, jag gillar bara kings of leon och sånna, 

hihi, hoppas du förstår ;) 


Kommentarer
Postat av: Alicia

sååklart jag förstår, jag skojjade bara lite iaf!



<3<3

2009-08-09 @ 01:05:53
URL: http://weareiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0