ny beroende...


jag hatar blogg.se, försökte logga inn 100 gånger innan det gick, stod typ att jag var förbjuden att nå sidan?
jag trodde att jag hade blivit avstäng, så i get some paink, men nu är paniken borta, men tyvär stalkar en kille mej, och säger att jag ska spela ngt med han, i dont want to do it sweetie, so.. 

haha, på söndag är julia med i en reklam igen, lr hon ska spela in den, jag kanske skulle följa med, haha då får ni som aldrig kommer att vara med om sådant få se lite bilder ;)
AJA, ska borsta tänderna och tvätta ansiktet och fötterna, för att jag har hafr klakskor och vart barfota idag

haha, jag ramlade föresten från soffan idag, jag brände knät i golvet, så det börja blöda och stukade handen, stackars mej? :)

aja, ska försöka att sova, men imorn blire kanske mycket bilder, får se om jag bara sitter hemma pga min arm. som gör jätte ont, hihi 

kiss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0