KOMENTERA MIN JÄVLA BLOGG? :o

varje gång jag får en komenter ( som inte är från alicia, ) så är det bara massa människor som inte får tag på mej på msn, pea och sånt, pga av att jag har blockat och antagligen bråkar med ngn,
det är bara alicia som komenterar min blogg, vilket är jätte snällt av henne, :)
Apropå alicia, ni borde värkligen läsa hennes blogg, asså jag mennar allvar, den första veckan av sin blogg hade hon sjukt mycket besökare, hon har värkligen kämpat sej upp! 
www.weareiam.blogg.se hon finns även bland mina länkar så det är bara att klicka er inn på hennes blogg när ni har lust ;)

Idag har jag iallafall vart i skolan ( nääähäääää?? :O ) och där hade jag tråkigt ( menar jag värkligen det? :O )
för att tjejen jag inte tål, satt och kastade sudd på mej, och kallade mej FFF  ( ful fjortis, och det andra f:et får ni juh tänka ut sjävla vad det är, jag hatar henne, och jag kommer att skriva hennes jävla namn om hon fortsätter ) och dom andra tjejerna är lite taskiga mot mej,
så mamma ska prata med nyboda, jag vill bara slippa min klass så det kanske blir musikklass , bra vah? :) jag som är såååå bra på att sjunga haha, nejmen nu ska jag gå och lägga mej
ohjuste, idag fick jag mina kläder, men allt var inte med, så då fick jag damp och ringde upp dit, då påstår dom att jag har strukit över vissa saker, vilket jag inte gjorde, JÄVLA FITT H&M!
Aja, godnatt! :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen vill kommentera din blogg. förutom jag som inte har något liv . hejdå , ska ta självmord nu / emopower

2009-08-27 @ 15:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0