JOSSAN ÄR SNART HEMMA :)

Hejsan, :) 
kom nyss inn efter att va varit med julia, hon åker juh te cypern på måndag, 
och mamma sa att vi kanske åker te italien i vinter, :) bra vah? jag har altid viljat åka dit, Hoppas hoppas hoppas :)
iallafall så ska jag vara med henne imorn, och snart så kommer juh jossan hem och alicia, jag kommer att gråta glädjetårar då, jag har saknat jossan jätte mycket, för att jag är juh aldrig med alica, men när jag väl är det, så undrar man varför jag varför jag inte umgås med henne mer, för det är jätte kul:) 

aja, ska iallafall gå och fixa iårdning mej för sängen snart, kanske smsar ''hemlig'' också,  men vi får se, :) 

KISS ♥

Kommentarer
Postat av: anonym

vilken jävla diss johanna , du sa att du skulle te mimmi när du mådde bättre , du ljög fyfan hur kunde jag sova hos dig :s

2009-08-06 @ 13:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0