JJJ

jag satt just och rensade bilder på datorn, jag fick en klump i halsen, varför måste det bli såhär? 4 jävla veckor utan damp, sandkrig, och sova över kvällar, 4 veckor utan att höra: Jag älskar er, varför måste det bli så?
6 veckor kommer det att bli sammanlagt, det är bara med er jag vågar gå osminkad, och ofixad, utan att vara rädd att få höra: hallå? du är finare med smink, eller, Johanna, vi ska gå ut, sminka dej
utan med er hör jag; Johanna, vettu? du är mycket finare utan smink, eller, ååh, va fin du är idag :)

Utan JJJ , skulle jag inte klara mej,
Utan JJJ , skulle jag må piss,
Utan JJJ, skulle jag ha gett upp för länge sen

Jag har varit med i många tjej gäng, 3orna, FAJ, och JCL, Men JJJ, är där jag trivs bäst, glöm aldrig mej, även om jag flyttar, för jag kommer aldrig att glömma er...¨

Ni är det bästa,
Det sägs att man är hatad av dom flesta, men älskad av dom bästa, och det är sant


Kommentarer
Postat av: jossan bästis

jag kommer aldrig glömma dig!!! från en i jjj

2009-08-15 @ 14:06:41
URL: http://srarhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0