DETTA KOMMER ALDRIG ATT HÄNDA!



Jag blir kär i min grannes bror   mhhmm.. jag tycker att det är sexigt med fettigt hår och pappor som gör inbrott när dom är fulla , och desutom så är hans mamma så snäll. 
Jag börjar gilla min grannes mamma Jag börjar äntligen inse att hon gav mej godis som liten för att jag var underbar, och inte för att jag skulle vara med hennes dotter ...
Jag blir full like a kastrull  Vaknar upp av att jag ligger i en okänd mans säng, med stora blåmärken runt handlederna, dessutom, mår jag lite illa, som om jag vore bakis eller ngt.
Jag blir beroende av champinjoner och byter ut kött, ris potatis, och börjar äta champinjoner, och slutar tycka att dom har samma konsistens som ett öra typ,, 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0