Andledning till att jag inte har uppdaterat så mycket, och ett svar

ingen vill kommentera din blogg. förutom jag som inte har något liv . hejdå , ska ta självmord nu / emopower

svar: haha, du var juh jätte normal, gå och ta ditt liv, för att världen skulle må så jävla bättre utan en massa emos såm springer runt och skär sej , iallafall självmordsbenägna emos, dom kan juh bara ta livet av sej sen är det braa? :)

Haha,

Jo, jag har inte uppdaterat ett skit, men jag har faktiskt en andledning,
I HAVE A NEW BLOG
www.treunderbaraliv.blogg.se
Min Jossans Och Julias egna blogg,

Kommer kanske tillbaka hit sen, uppdaterar ibland, men det är på treunderbaraliv som jag kommer att skriva mäst!
men ha det så jätte bra och följ mer en gärna våran blogg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0