visste ni att...

* jag älskar tila tequilas låtar?
* mitt besöks rekord är 101 besökare?
* Jag hatar spindlar?
* jag klarar mig inte utan smink?
* Jag har varit kär i samma kille i 3 år. men jag har sagt att jag hatar honom, bara för att?
* mitt första strul var när jag gick i 3an... ?
* jag stör mej på folk som är högljudda, ?
* jag hade en bästis i femman, som jag har tappat kontakten totalt med nu?
* Jag saknar en tiden jag var en wnb fjortis?
* när jag hör tokio hotels låt monson (stav) så tänker jag på vinter?
* jag älskar blomkål? :S
haha, lite mer hemlisar kommer sen,. har fortfarande en stor hemlis, som bara 1 vet...
kanske avslöjar den med, vem vet? ;)
J/F... du vet vad det är...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du stör dig på folk som e högljudda men johanna har du hört dig själv??

2009-09-22 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0