VISST ÄR STALKA ATT KACKA PÅ 24/7 OCH BOMBA PÅ MSN? :o

Anonym om Det finns inga falskare en er två..:
bullshit!
johanna lär dig vad orden stalker betyder innan du går runt och snackar din äckel tönt!!
sen du ska fan inte snacka skit om mig fattar du det? jävla cp :ss
IP: 94.234.5.116
Jasmin då.. jag kallar det att stalka när du står i min dörröpning, och tjatar tills jag ger mig, du skriver på msn, HELA TIDEN ,
och jag har inte snackat skit om dig, jag har bara sagt sanning om dig ;) det som du har sagt om mig är inget igenfört med det jag har sagt stumpan!
Ps. jossan, du har hennes ip där. genför den med komentaren som du trodde var jasmine, okej? :)

Mitt internet började fungera nu! det har varit cp med tre idag !
TRE SUGER!
jag var iallafall ute en sväng med mammi, vi köpte lite godis sen gick vi till min gudmor, och vi såg att vi kanske ska flytta till lägenheter under henne, :) bra vah? :)
imorn ska vi iallafall på tjejmiddag igen :) hihi,
nej, nu ska jag ta en alvedon och gå och lägga mig, mitt knä gör så jävla ont asso!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vado msn ? :S

knackar inte på dig 24/7? senil asso.

+ kan inte ens logga in på msn ditt cp,

känn dig ägd :D

2009-09-12 @ 00:48:20
Postat av: Anonym

ville att du skulle komma ut för jag hadde ingen annan att va med, thats true. ;)

2009-09-12 @ 00:49:26
Postat av: Anonym

johanna du lyckas alltid,

varför inte bara säga face to face din tönt ?

asså du har inget jävla fking liv, fku!

2009-09-12 @ 16:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0