SLUTA STALKA MEJ JASMIN, DET RÄKER NU!

Anonym om VISST ÄR STALKA ATT KACKA PÅ 24/7 OCH BOMBA PÅ MSN? :o:
ville att du skulle komma ut för jag hadde ingen annan att va med, thats true. ;)
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 79.102.172.254
12 September, 00:49
Anonym om VISST ÄR STALKA ATT KACKA PÅ 24/7 OCH BOMBA PÅ MSN? :o:
vado msn ? :S
knackar inte på dig 24/7? senil asso.
+ kan inte ens logga in på msn ditt cp,
känn dig ägd :D
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 79.102.172.254
hahaha. jasmin då, du loggar in på msn ofta, sluta lek
jo, exakt varje dag gör du det, du ber mej om saker hela tiden,. tex. designa din blogg, komma ut
men saningen , här kommeer den. jag hatar dej, har alltid gjort det. kommer alltid att göra. så jasmin, VISST HÄR ÄR EN TILL SANNING MIN OCH 'J'S MAMMA HADE BESTÄMT ATT JAG OCH J INTE SKULLEVARA MED DEJ, SÅ FRÅGA 'J' OM HON FÅR VARA MED DEJ ;)
SEN EN SAK TILL
DU STALKAR MIG JUH MED KOMENTARER OCKSÅ. SNÄLLA SKAFFA ETT LIV OCH FORTSÄTT SKRIVA KOMENTARER PÅ DIN EGEN JÄVLA BLOGG.

Kommentarer
Postat av: Anonym

räker?`

HAHAHAAHAHAHHA

2009-09-12 @ 18:13:24
Postat av: Johanna

räcker då!



shiitt

2009-09-13 @ 13:15:15
URL: http://johannamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0