Mormor...

Jag saknar henne faktiskt.. jätte mycket.
tittar på ett program om bröstcancer. hur den blir till och vad som händer, jag har börjat fatta nu, men mormor kommer ju inte att dö. för hon hittade sin i tid. ett liv utan min mormor är inget liv alls!
det är tydligen ärftigt, så jag jossan och mamma och mina och jossans barn, och deras barn måste kolla sig noga !
25 kronor är inte mycket, men om alla köper ett varsitt, blir det jätte mycket pengar! och då kommer nog dom som inte hade samma tur som min mormor att också kunna klara sig, för att det enda som saknas är pengar..
jag har ett, men jag ska köpa ett nytt..
nästan så att jag vill baka sånna cupcakes till min mormor... :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hej gumman hemskt det där om din mormor :'( tycker synd om dig gumman <333

2009-09-30 @ 22:45:56
URL: http://refinnejejag.blogg.se/
Postat av: Anonym

asso herregud. bryr du ens om din mormor har canser om hon nu har det så skriver man inte det direkt i sin blogg och ba:" ååh jag måste köpa rosaband för min mormor har canser"

väldigt intressant!?

eller inte.. -.-

2009-10-01 @ 17:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0