jag kan byta samtalsämne jag...

Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
Hej ^^
JohannaVarDet, HAHA! säger:
vg*?
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
Ska äta choklad och läsa snart ^^
Själv?
JohannaVarDet, HAHA! säger:
pratar med en snygging
haha
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
Vem? ^^
8D
JohannaVarDet, HAHA! säger:
dig
haha
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
Nej 8D
JohannaVarDet, HAHA! säger:
skojja
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
Det rimmade,
JohannaVarDet, HAHA! säger:
martin
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
JAg vet :3
Okay,
Usch.
JohannaVarDet, HAHA! säger:
no
OKEJ
han är inte en skönhet
men det är inte davva heller XD
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
NEJ.
Kanske inte enligt dej, men like I care?
JohannaVarDet, HAHA! säger:
OMG
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
Vet redan hur mycket du hatar honom
JohannaVarDet, HAHA! säger:
jag satte min cola i halsen
fett läskigt
det stacks fett mycket
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
Hej ^^
JohannaVarDet, HAHA! säger:
vg?
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
Ska äta choklad och läsa snart ^^
Själv?
JohannaVarDet, HAHA! säger:
pratar med en snygging
haha
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
Vem? ^^
8D
JohannaVarDet, HAHA! säger:
dig
haha
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
Nej 8D
JohannaVarDet, HAHA! säger:
skojja
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
Det rimmade,
JohannaVarDet, HAHA! säger:
*censur*
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
JAg vet :3
Okay,
Usch.
JohannaVarDet, HAHA! säger:
no
OKEJ
han är inte en skönhet
men det är inte din pojkvän heller XD
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
NEJ.
Kanske inte enligt dej, men like I care?
JohannaVarDet, HAHA! säger:
OMG
Mähm ~ Freakingthing@ Bdb säger:
Vet redan hur mycket du hatar honom
JohannaVarDet, HAHA! säger:
jag satte min cola i halsen
fett läskigt
det stacks fett mycket

Kommentarer
Postat av: Nilsson

HAHAHAHAHA!!

De va ju nästan dåligt :S

men ändå fett bra :o

2009-09-21 @ 17:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0