IRETERAAAADD!

ASSÅ, KOLLA, MINA FOTBOLLS SKOR ÄR FÖRSMÅ. OCH MAMMA ÄR INTE HEMMA. JAG HAR INGA ANDRA BRA SKOR. VAD SKA JAG GÖRA?

kom nyss hem från skolan, jag hatar skolan, alla lärare. och då menar jag ALLA  har skällt på mig idag. men värst var nog maria, vet ni vad hon sa till mig?
DU KAN INTE SITTA STLL. HAR DU EN MASK I RUMPAN ELLER?
tror ni inte ALLA började garva då?
jo. det gjorde dom. nej, nu ska jag typ ta ngn frukt och sen fixa mina skor,
DENHÄR MOBILEN SKA JAG KÖPA NÄR JAG FÅTT MIN MÅNADSPENG 2 GÅNGER. ALTSÅ OM 2 MÅNADER!
den som kan räkna ut på ett ungefär hur mycket jag får , kan få en länk! :) man får bara gissa en gång!


Kommentarer
Postat av: Alicia

hahaaa, 1000 kronor!

2009-09-16 @ 15:57:19
URL: http://weareiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0