hiss / diss

* nagel förlängning, tänk så mycket det kan göra,? det ger en hand ett nytt liv. det är super fint:)
* varma vantar, det är det supersötaste och supermysigaste som finns, ska satsa på ett par lovika (stav) vantar iår, :) dom jag hade förra året kliade och stacks, sen så bet min hund sönder dom

* Julia och Noora, ni förtjänas att hissas, kommer ni ihåg sommar lovet 2007? :) det var det är ngt jag aldrig glömmer, :)

* Vintern, japp, du  läste rätt. alla mysiga kläder och alla mysiga kvällar framför tvn med familjen är underbara!

* uggs, jag har presis köpt mina, ska köpa ett par till!

* ''f'' behöver jag ens förklara varför jag dissar henne?

* kalla, blöta skor... det är jätte jobbigt, och äckligt

* ''hej jag tror jag är bäst!'' usch.. snälla människor, kan ni inte försöka låtsas att ni är normala?
* höst.. blött. kallt o rengnit..
* feber.. HATA FEBER!
haha, nu kan inte ngn jävla 97 ta mina ''hiss'' och ''diss'' igen, suck on that frida hansson ( eller vad du nu hette)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0