Heeluuh :)

kom hem för ca en timme sen, vi typ gjorde inget idag i skolan, vi fick veta våra nya grupper och så. till i höst, asså vi ska inte gå in ngn speciell klass, men vi ska typ va mentorsgrupper, svårt att förklara, men jag funderar på att byta skola, för jag vill ha en fast klass att gå i, inte ngn jävla grupp, som jag kmr träffa en jävla gång i veckan, alla kommer antagligen att ha ett eget schema, som jag har uppfattat det,

jag har märkt att jag uppdaterar väldigt dåligt, och nu fick jag ett  sms,
haha

srry för ett rörigt innlägg, men aja.
kiss and hugs/ johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha vad tråkigt ska vi bli vänner? har du msn ?

2009-06-08 @ 19:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0