Tessan har skaffat en blogg!

www.flickanelm.blogg.se


Kan passa på och skriva lite bloggar som jag läser ..
www.norasliv.blogg.se - hon uppdaterar ofta, och skriver vettiga saker...
www.towej.blogg.se - samma sak där...
www.kissies.se Haha, jag vet inte ens själv varför jag läser den bloggen.. kanske för att få ett gott skratt...
www.gaybloggen.com Kissies kompis, han e so cute!
www.paow.se Hon har blivit mkt mognare nu när hon bråkar me dessie, :)
www.desireenilsson.blogg.se Haha., samma som me kissie, för att få skratta lite :) och hon uppdaterar ofta..
www.foki.blogg.se  riktigt söööt blogg :) älskar den
www.blondinbella.se Hon e en tjej me bra självförtroende. sånt vill jag också ha!
www.johanu.blogg.se Johanna twinnies blogg, :)
www.emeluie.blogg.se  Emelies finfina blogg :)
www.livetsomnoora.blogg.se Nooras blogg. vi har känt varan sen vi var små :)
www.jasminsttyp.blogg.se Jasmins fina blogg, hon uppdaterar ofta :)
www.weareiam.blogg.se Alicias blogg. kommer fortfarande ihåg hur vi blev kompisar..

tror att det var alla :)

Kommentarer
Postat av: Alicia

hmm...uppdaterar inte jag ofta?????

2009-07-04 @ 10:42:40
URL: http://weareiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0