svar på 2 komentarer!

Mirella! om omoget:

DU SKA FAN INTE SNACKA OM EMMA HARU SERIÖSA PROBLEM ELR ? DU DÅ E DU SÅ IN I HELVETES MKT BÄTTRE ?! DU E FAN MED JENNIFER GRISEN! SÅ DÖÖ DIN FALSKA FITTHORA!

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 81.234.27.102

 

 

Jenny om omoget:Du tror att Emma inte har några vänner eller va?
Det kan du ge dig på att hon har ? snacka inte skit om henne fattat!!??
Denna kommentar är inte godkänd.
IP: 83.251.211.182



Mirella: vänta lite nu.. är du hon 9 åringen som tror att hon är 14? okej, jag antar det. jag har inte sagt ett skit om emma, jag lever ett bra liv utan henne så varför skulle jag göra det, emma är som en främling för mig, men när hon skriver från ingen stans att jag är mobbad på msn, då blir jag förbannad. och jag tänker inte gå och dö. fattar du? asså jag har fan mer rätt att leva en dej din äckliga lilla skitunge, du kan gå och dö. eller åtminstånde sluta leka att du är 14 år. du är lika gammal som min lillasyster lixom!?

jenny: haha, har emma vänner? hur fan kan hon ha vänner när hon snackar skit om allt och alla., jag tänker inte på emma längre, så varför skulle jag snacka skit om henne? asså hon börjar lixom skriva till mig, men visst, jag tycker att hon är en jävla idiot, men jag har inte sagt det till henne lixom


Haha, omg...


Jag kom nyss hem  från att ha varit på resturang och handlat skor, det blev ett par svarta uggs och ett par svarta vanliga skor, :) min kamera på mobilen suger , så ni får se bilder sen :)
nej, n u ska jag försöka på julia MIN VÄN! sen kanske vi ska vara med emelieh :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0