IM BACK ON TRACK,

jag kommer aldrig att dela blogg igen, jag är alltid den som uppdaterar, dom andra bara skiter i det .

Btw. J. asså Lill J , jag fattar inte hur du kan göra ngt så idiotiskt som du har gjort nu, ska snacka allvar med dej sen stumpan ;)

Aja, nu ska jag iallafall tiep titta klart på mi amore,.

btw, Noora och jag har blivit kompisar igen, bra vah? :) men hon har tagit bort sin blogg, det söööööggg. för hennes blogg var bra :)

Nej, nu ska jag.. ehhm.. göra, inget. men vi hörs, tror jag ;)



denhär låten sjunger jag på, hela tiden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafaann Amir (gaybloggen.com)

Haan e faan bäst !!

2009-09-07 @ 18:16:30
URL: http://kizzmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0