Tjejer , tjejer tjejer..

Ni tror att ni kan ''köra över'' mig va? men vet ni? när ni säger att jag är ful , har stor näsa osv, så är ni bara avis för att jag har sagt att jag tycker att jag är perfekt. jag är jag, och jag är prefekt, vad ska ni göra åt det?
bara för att ni sitter och klagar, över hur snea tänder ni  har, hur jävla rufsigt ert hår är. hur jävla feta ni tycker att ni är.visst, jag kan inte ändra eran åsikt, men jag kan bara säga att jag inte tycker så. vad får jag tillbax? jo. att jag inte är prefekt, jag är ful, har fult hår osv, men tjejer,? det är jag som ska leva med mitt ''fula'' hår, inte ni! och det är jag som har min blogg, det är min header, inte eran, fattar ni nu?
iallafall, så ska jag be mamma ringa till skolan, för att jag ger upp nu, det är inte ofta jag gör det, men nu ger jag upp..
det ni håller på med, kallas för mobbning, dethär har inte bara hänt en gång, det händer varje dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0