MÅSTE BLI TJEJIG

vem bryr sig du suger på att stava ändå / kille från uppsala

Svar: ja du kille från uppsala, jag kommer att kolla upp din ip, så ska vi se om du är en '' kille från uppsala''

Jag har inte svårt med stavning, däremot så är jag inte så noga med det på msn och bloggen, inte när jag har brottom, men jag trodde om jag skulle vara ärlig att mina läsare skulle fatta det, men här har vi visst en liten ''pojke'' med fågelhjärna såg jag.



Kom nyss in från att ha varit med Julia, vi har bestämt oss för en sak, eller jag har bestämt att jag ska bli ''tjejigare'' och sluta vara en sån pojkflicka, mamma påpekade det idag, och dessutom är jag bara 12 % tjejig, lite jobbigt, jag måååste skärpa mig.

Nej, nu ska jag fixa klart mina naglar, sen så hörs vi imorn? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0