Jag ska till Mormor och Morfar imorn..

och kommer antagligen att sitta i kö ett bra tag, datorn ska med, ofc, ipoden och mobilen, 
smsa mej ni som har mitt nummer, ni som inte har det får det senare idag, :) låter det bra?
bara dom med comviq smsar, 

Nej, nu ska jag mysa med min mamma, glass ( vad annars lixom? :O ) 
Mamma är lite skum, 

Johanna: Mamma, vad ska vi ha till glassen 
Mamma: ehhhmm.. OBOY! 
Johanna: men vah? man kan inte ha oboy till glass. 
Mamma: men jag vet väll inte. haha



Me, för ngn dag sen :) 

puss

Kommentarer
Postat av: Alicia

joo, Oboy-pulver är asgott på vaniljglass! Natha visade mig det, nu är det;

Alicia <3 Glass + Oboy=true!



hehe, skojja. Men det funkar, det är gott!

2009-09-04 @ 15:32:33
URL: http://weareiam.blogg.se/
Postat av: Anonym

jä*vla fjortis

2009-09-04 @ 20:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0