Har haft ''lösen'' till bloggen idag!

pga av en sak, men jag kom på att jag kommer att tappa otroligt mycket läsare så..
det gick bra på orienteringen.. hah, men jag och sanne gick, vi pallade inte mer, vi hittade inte så mkt.. sen sp glömde jag mina bestik till min matsäck. så jag har bara smaskat på mackan och så, men man blir inte så hungrig när det är varmt, och när man går i skogen och ser alla sniglar som ligger på marken och torkar.. UUÄÄK.
Jag har skavsår. :(
jag träffade ivana och ngn brud, vi hjälptes åt med bana d :) det gick lite bättre då :) haha, vad ska man göra när man är så virrig i skogen som jag lixom? ivana kommer alltid att vara supersmart, jag tänker som en struts igenfört med henne! :O HAHA
nej, nu ska jag titta på våra värsta år ( nej inte våra BÄSTA ÅR ) haha,

seriöst, kolla vad söt jag var när jag var liten? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0