synd, om dig, jag vet vem du är, jävla offer!

Anonym om Mormor...:
asso herregud. bryr du ens om din mormor har canser om hon nu har det så skriver man inte det direkt i sin blogg och ba:" ååh jag måste köpa rosaband för min mormor har canser"
väldigt intressant!?
eller inte.. -.-

svar; okej, en fråga, men är du helt dum i huvudet? 1, det är min blogg. om jag skriver att min mormor har cancer, så får jag göra det, det är min jävla blogg. tittade upp din ip. och jag hoppas att ditt samvete kommer att knäcka dig, här sitter jag, skirver om en sak, som har varit super jobbigt, och så får jag en sån komentar, har inte folk respekt eller`?
HOPPAS ATT DIN JÄVLA MAMMA SOM KLÄMDE UT DIG UR SIN FITTA DÖR, SÅ FÅR DU KÄNNA HUR DET KÄNNS, JÄVLA HORUNGE. SYND ATT DIN MAMMA VAR TVUNGEN ATT SÄLJA SIG FÖR ATT HA RÅD MED ATT BETALA AVGIFTEN TILL DÅRHUSET ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0