Crazy night me Noora och Evelina

gick hem från skolan för att jag mådde illa, men det blev bättre när jag satt mej och tagit lungt ett tag :)
aja, ikväll ere tänkt att jag ska te crazy nigt me noora och en tjej som heter evelina, jag känner inte evelina, men jag tror jag har varit på ngn fest me henne förr, aja, jag får se om det e sammma  evelina :)
jag vet inte riktigt va jag ska köpa, men det blir nog massa skit :) sen kommer juh  måns också ;)
aja, bilder kan jag lägga inn sen om jag e snäll, vilket jag tror att jag e , :)
ska titta lite på tv och försöka få tag på noora nue :)

föresten, tjejer. jag e glad att ni har löst det nu! <3 älskar er!

pusspuss :)§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0