-





* Jag blir punakre ...
tappar kontakten med mina vänner, sitter inne på dagarna och lyssnar på tokio hotel, sen börjar jag skära mej

* jag börjar hata Noora
Jag kallar henne dumma saker, faller för grupptrycket att döda lr misshandla henne, vi tappar kontakten...

* jag skaffar orm
nej,nej,nej,nej ormar e äckliga fula och jätte läskiga

* jag dödar min mamma för att jag vet att hon har flera milijoner jag ska få ärva
Nej, asså jag skulle inte ens döda henne för flera milijarder, hon e värd mer en det!

* jag blir lesbisk och gifter mej med tila tequila
jag har värkligen inget emot homosexuella , men jag gillar killar, såere

* jag sjunger högt i klassrummet
nej, säger jag bara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0