sjuk...

när jag vakande imorse mådde jag inte alls bra,,
och nu sitter jag hemma och typ gör inget medans man kunde vara i skolan och träffa kompisar, FUCK DENHÄRA JÄVLA FEBERN!

sitter på en hemsida en töntig hemsida och gjorde misstaget att ge min msn till en tjej som säger att hon e 96, och en gång i minuten säger hon: jag låvar att jag inte e en 50 årig gammal gubbe, så visa DEJ I WEBB NU!


MySweetLittleGirls säger:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FUCK YOU YOUR FUCKING FUCKER säger:

vasaru, råka stänga ner..

MySweetLittleGirls säger:

okej

FUCK YOU YOUR FUCKING FUCKER säger:

typ ngt jag låvar..

MySweetLittleGirls säger:

JAG LOVAR JA ÄR INGEN GAMMAL GUBBE PÅ TYP 50 ÅR

hahahah

aa

FUCK YOU YOUR FUCKING FUCKER säger:

nej, jag tror inte det heller men jag får inte har min mamma sagt! 

MySweetLittleGirls säger:

okej

min mamma me

FUCK YOU YOUR FUCKING FUCKER säger:

ah,

MySweetLittleGirls säger:japp

(haha, detdära, jag får inte har min mamma sagt e inte sant.)

pusspuss § :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0