Misdsommar imorn

Och mamma ville inte åka ut te tyresö slott som vi andra ville

jag - mamma , kan vi inte åka till tyresö slott imorn?
Mamma - nej, dt e bara tråkigt där?
jag - nej, dt e juh jätte kul
mamma - men nej säger jag johanna, dt finns påvärkade människor där
Jag - haha gårom på knark lr?
Mamma - neej, men dom e fulla .
Jag - och? dt e bara roligare då,
Mamma - men johanna , nej, + att dt kommer att vara as mkt folk där


Så, mammas vilja gick igenom,  så vi ska duka fint hemma och lite sånt, för mormor och morfar skulle tydligen jobba, natt båda två (BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ)
haha förra året var så jävla kul, 

nu ska jag tvätta bort mitt smink och chatta lite och så.

Pööws o kjaaam / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0