hissar o dissar


* folk som tjatar om vip på pea
ja, jag har abonemang, men det betyder väll ändå inte att jag får ringa och smsa för hur mkt som helst?!

*
rökning
jag har gjort det, och det står jag för! men jag ångrar det, det e bara töntigt och äckligt!

* Folk som inte vågar stå för det dom har sagt
man visar på så sätt att man e omogen !

* Mobbning
jag har både mobbat och blivit mobbad, jag mobbade en tjej i 3an, för att hon var så mammig, ( hennes mamma jobbade på skolan min med)
varje bråk / tjafs så hämta hon sin mamma !
och jag blev mobbad i 1, 2 3 4 för att jag inte tyckte om hästar, som alla andra tjejer, jag gillade smink ;)

* magsjuka
något jag aldrig glömmer e när jag och en tjej som heter kajsa hade tränat som tokar till en talangjakt, och så blev jag magsjuk

 
* när man hittar ngt riktigt fint...
och sen tittar på priset, men billigt e inte altid bra!

* apelsiner!
det e så jävla gott, godare en godis :)

* Mimmi
hon e riktigt tuff, hon vågar vara sej själv helt enkelt!

*
hundvalpar
naaw, om jag ser en, vill jag bara pussa på den, även om den e smutsig

* cyckel
för mej, då äre bäst att ta cyckeln, för jag kan inte passa tider näre gäller bussar!

Kommentarer
Postat av: mirela

Hejsan!



Jag har precis kört igång med " dagens fråga " på min blogg, skulle varit kul om du deltog i dagens fråga idag, frågan lyder såhär;





om du fick resa bort någon stans, varsomheeeelst i världen, vart skulle du då resa? och varför? vem skulle du ta med, varför? =)





hade varit kul om du svarade =) motivera gärna ditt svar!

2009-06-07 @ 15:31:14
URL: http://ellabee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg =)

Just nu kan du vara med och bli veckans blogg.

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och skriva en kommentar om varför just du ska bli veckans blogg =)



// http://blondlicious.devote.se

2009-06-07 @ 21:39:33
Postat av: Mimmi

SÖTNOS :* <3

2009-06-08 @ 21:01:53
Postat av: Alicia

heey! jag är alltid mig själv, vrf hissar du inte mig =(. Jag låtsas aldrig vara nån jag inte är, vilket är det coolaste som finns ;).

2009-06-12 @ 11:03:59
URL: http://weareiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0