haha jasmin läääärr mej ngn gång..

KAN NGN LÄRA MEJ HUR MAN SKICKAR FLERA VIBBAR SAMTDIGT?
SNÄLLA
ASSÅ JAG MÅSTE FÅ VETA

först så var jag me jasmin, sen så var jag me julia och jossan, sen jasmin och sen jasmine alex tess julia t och felli, 'vi typ gick runt och snacka och massa skit, sen så kom Jossan sen , julia och madde, och sen så gick felli julia t och jossan och jasmin, så vi var kvar och snacka och så, seen så ''gick'' julia och madde, men dom var kvar och spionera, moget vah? så vi satt kvar och snacka ,

imorn ska jag hinna....
1, fixa present te tessan
2, gå på tessans kalas,
3, färga håret
4, va me jasmine'
5, städa rummet
6, läsa
7, bada
8, städa buren
9, fixa bilder
10, fixa ny header

så jaa, dt blev ganska mycket, men aja, ska fråga om ett verour sett ( stavning) ett ljusrosa :)

nu ska jag iaf sitta och titta på tv, och lite sånt, men jag skriver imorn,
puss puss :)









Haha, var tvungen att lägga upp, jasmin tror att man behöver en kod om man ska ringa ngn ;)
knäppiiis

Kommentarer
Postat av: j :)

AHAHAH

älskar dig jonna <3

2009-06-21 @ 14:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0