Grönan :)

dt blev grönan iaf :) vi åkte jetline (?) typ 10 gånger :) 
och vet ni...
JAG TITTADE I BLÅTÅGET! :)  jag klara de  :) dt var juh baraa liite läskigt, inte mkt, :) och så träffade vi två tjejer, ida och johanna, jätte snälla :) och så har vi åkt massa pop expressen... 
ojuuste, påvägen hem, när vi skulle av bussen, kmr det en kille i 40 års ålden och dunkar mej i ryggen så jag ramlar av bussen, jag bah : men omg, shitt, 
han började glo på oss, 
jag bah: vad fan glor du på? 
han sa ngt om ungdommar, sen pekade han fack u! 
mooget vah? 

sen när jag kom hem låg dt en as fin tröja och ett par adidas mjukisar på bordet :) en heidi klum :) typ en rosa :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0