Dt här visste du inte om mej!...

1, att jag inte har ngn alls kontakt me min faar :/
2, att jag inte litar på ngn kompis till hundra procent.
3, jag är inte rädd för att prata me fulla gubbar, efter det att emelieh visa att dom inte e farliga...
4, jag e ofta väldigt tyst när jag e me kompisar jag inte vart me på länge..
5, jag e jätte rädd för spöken , så jag vägrar att åka blåatåget själv. skulle börja grina...
6, jag ääälskar jet line på grönan
7, mina småsyskon e tvillingar ( vilket var skitjobbigt när dom var mindre)
8, Jag är as rädd för att åka utomlands, pga småkryp.
9, Vi kanske ska flytta te gnesta innom ett år :/
10, jag e jävligt rädd för alla hundar utom dom jag känner :) 
 



hah, där var det en liten lista, :)
men nu ska jag berätta vad jag har hinnit göra idag..

* haft vattenkrig
*blivit osams me ngn..
*snurrat på en gunga as mkt
* blivit osams me en till
* >Göra ett video inlägg som aldri kom upp på datan :)
* smsa me Julia k och ewelinn :)

Nu ska jag fortsätta me dt, förlåt för ett rörigt inlägg, men jag får as dåligt samvete när jag inte skriver...
imorn ska jag te alby och bada :) ska soola så jag blir en bruuunis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0