18 juli 22:36

osminkade dagar är sköna dagar, att inte behöva tvätta bort innan man lägger sej...
ska nog sluta med smink helt och håller

INTE HAHA! 

tessan min kusse sover här, och imorn kmr nuurah hem
om du ser detta ring mej okej? ;)





här var vi helt oberädda ;)



helt osminkad *stolt*



ignorera min skitiga fot, men jag har gått barfota i sanden på gården innan jag kom inn...



Min fot igen....



haha,



ETT SPÖKE :o



Haha nej, det var bara kissie :) (a'




Men.. om kissie var ett spöke, vad fan är då dessie?

Kommentarer
Postat av: Anonym

svavr ;åh vad söt du är tack så jätte mkt :D

din header är också super fin!:) kram.

2009-07-19 @ 00:11:35
URL: http://nathalieevanzoelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0