fyfan vilken konstig dröm...

Jag var hemma hos julia, men hon bodde i nooras gamla lägenhet, (?)
och jag hade fått en guldig munkjacka, som förvandlades till en kofta .
En gubbe, som var kär i  mej och jasmin hade tagit reda på min kort kod till mitt biblotekskort och hota me att hämta ut pengar på det (?) om vi inte ville träffa han altså... och han sa att han stod utanför porten...
men jag var så rädd så  jag började grina och ville hem, men då kom dt en kvinna och ville följa med oss och varken karin lr jag ville dt  ( karin e julias mamma ) så vi gav tanten ett par klackskor och sa att vi skulle ha en tävling, och jag fick en rosa matta och mina skor, och karin ville inte vara med, 
men jag vann , så jag och karin  och julia gick hem.. och så när jag kom hem så var inte min mamma där, så jag var tvungen att hoppa  igenom fönstret och då träffade jag dendär mannen, sen så...
DOG JAG, OCH VAR ETT SPÖKE, sen kom jag till skolan och då skrämde och spydde ( som dom gör i sims ) på alla som var dumma och fula :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0