åsikt!


jo, asså om man ska komentera dumma saker, varför ska man vara anonym? lixom jag tar inte ens åt mej?
det är bara så fegt att komentera dumma saker, sen inte skriva sitt namn, som att man inte står för vad man har sagt ! någon annan som tycker så?
sluta vara anonyma, och sluta ge mej komentarer om mitt utsende,
1,´jag tar faktiskt inte åt mej, för att du är antagligen ingen betydelsefull persson för mej, så varför skulle jag bry mej?
2, hur fan kan du tro att du vet vad jag äter  och gör? asså det är inte så att jag skriver exakt vad äter och gör här i bloggen, säg att jag är fet, men jag vet att jag har vänner som tycker om mej för den jag är, och jag tror att du har det väldigt svårt, efter som du bara dömmer folk efter utseendet.

INGA JÄVLA ANONYMA KOMENTARER, SKRIV DITT JÄVLA HORIGT FULA NAMN! ANNARS ÄR DU JUH BARA SÅÅÅÅ OMOGEN

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Så himla löjligt med folk som kommenterar anonymt, det betyder bara att de inte vågar stå för vad de tycker!

2009-07-23 @ 20:05:20
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0