26 juli 21:03

Jag har värkligen ingen blogg lust idag, vet inte varför,
men men, lite måste man juh uppdatera, eftersom ni kollar min blogg varje dag, :) 

Hos mormor och morfar var det kul, förutom inaatt, när jag vaknade av att jag såg en svart skugga stå i dörrkarmen. jag och jonte sov på nedervåningen , där jag  aldrig tänker sova igen. 
Iaf, så såg både jag och jonte en skugga. 
Jonte började grina, jag fick panik, 
vi sprang upp och jag satte mej i fotöljen och börja smsa med mimmi och hon höll mej vaken ett tag, ville inte somna,  var för rädd, 

sen så gick jag inn te jossan, som låg i gäst rummet, där somnade jag , 
jag har sovit i fyra timmar inatt, så jag är inte '' på topp'' om man säger så

ni får  tro vad ni vill, men jag är säker på att det var ngn där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0