23 juli 23:01

Det gick bra hos läkaren. men vetni? JAG FÅR INTE HA PLUPPAR I ÖRONEN, NI VET SÅNNA MAN LYSSNAR PÅ MUSIK I  ;(
imorn ska vi iallafall åka till centrum, fika, och hämta min medicin, sen ska vi åka och hämta my new mobile :) <33
som jag kommer att kunna ha comviq i! :)
heh, våra grannar har besök, och han är typ as packad :S han skriker hela tiden. och mumlar as konstiga saker, och nu bankar han i väggen, och det hörs jävligt mkt inn te oss. :(

kommer inte att blogga under helgen så ni får klara er utan mej. :(
men bilder kommer det att bli :)
kommer att sola om vädert är fint
sen kanske jag och syster sover i tältet på tomten :D


i miss u!♥ ( bild tagen från mimmis bdb )


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Naw, saknar dej med ._. <3

2009-07-23 @ 23:25:29
Postat av: Leia

Hej!

Hoppas du får en fin fredag! =)

2009-07-24 @ 08:50:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0