21 juli 12:04

sorry för dålig uppdatering igår.. det var värkligen inte meningen..
men när vi kom hem så ducshade jag sen somnade jag typ (?)

Igår :

Jag skulle precis sätta mej och skriva ett innlägg när det knackade på dörren, där stod noora :)
vi typ sminkade oss lite, tog bilder, sen gick vi ut..

sen efter ett tag så kom åsa och Linus, då åkte vi iväg te grönan, lr först te centrum och hämtade pengar och handlade busskort

sen så åkte vi ;)  när vi väl var där så tog vi poppis först, sen så åkte vi runt, :) poppis åkte vi 10000000000000 gånger typ :)

Sen så åkte vi massa andra saker, :)
Jossan och Jag Och Noora skulle åka vilda musen, men när vi stod vid vagnen efter 45 minuters köande så ångrade jossan sej, så hon fick stanna på perongen, ;(
men vi hadde jätte kul iaf, :)

Aja, det är juh min namnsdag idag :) och mamma och jossan kom nyss me blommor och ljus till mej
Grattis Johanna www.johanu.blogg.e föressten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0