16 juli 15:36 / lista

Lovar du att vara ärlig? 
Du heter: Johanna Mary Almström ;)
Smeknamn:Jonna / Jojjo 
Låt just nu: Ingen , :)
Om du röker: Nej,
Beroende av: Vattenmelon, jordgubbar!
Vem behöver du mest just nu: Sparky..
Vad tror folk om dig: Att jag är en bitch kanske?
Stämmer det: Absolut inte!, ser bara ut så..
Vad får du oftast komplimanger för: Kläderna , och att jag är bra på att sjunga, fast själv tycker jag inte det..
Vad säger du för att imponera på någon: åh, vad duktig du är!
Hur imponerar man på dig:  Man är snäll,
Brukar du skratta för dig själv? Ja, ofta..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? äru vaken? <3 (tror jag)
Vilken är din favoritmålning? Mona lisa ( ?)
Vart bor du: Tyresö
Trivs du där: Njaa,
Äger du några converse?: Nepp.. 
Vad har du för mobil operatör: 3 its a magic number..
Är du allergisk i mot något: Gräspollen, katt...
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: Klara skolan, bli rik.
Hur svarar du i mobilen: Hallå?
vem ringde du senast: Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:NÄR KOMMER DU HEM? 
Antal sömntimmar inatt: 10..
Sov du ensam:Nej, me min lillasyster
Tycker du om din pappa:  Känner honom inte, så nej :)
Brukar du komma i tid: i skolan, JA hemma , NEJ
När mår du bra: När jag är med min mamma
När blev du fotad senast: Idag,
Vanligaste färg på dina kläder: Rosa, svart
Vad tycker du om fötter: äckliga,
Är du smart: Haha, nej..  
Är du aktiv i skolan: Ja, jag har iaf aldrig skolkat
Vem/vilka saknar du just nu: sparky, simba , skar,  Mormor, Morfar, Julia, NOORA!
Favorit dryck på morgonen: te,
Rakar du benen: hehe, jaa.. stör mej på håriga armar och ben. det är äckligt
När brukar du gå och lägga dig: 12, men när skolan börjar så vid 10 tiden
Är du blyg: Heh, jaaa..
Sysslar du med någon idrott:  Nej, men vill börja!
Vill du hellre ha mail än brev: Ja, ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:Ja, har vart med om det faktiskt
Har du spytt offentligt: Heh, om jag har?
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv:  Mamma,
Är du nöjd med ditt liv: Ja, absolut,
Om inte, vad vill du ändra på:-
Är du bortskämd: Många säger det, så jag antar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0