15 juli 15.19

Sorry för dålig uppdatering idag, men imorse när jag vakna så höll mamma på att spackla i köket. iofs så vaknade jag ganska sent och mamma är en morgon människa, så tro inte att hon är knäpp ;)

så jag satte igång att måla dörren i vit färg efterson att den hade blivit lite missfärgad efter alla år, den blev jätte fin :)
snart om ca 15 minuter ska vi slipa klart spackelet ( ?) och börja grundmåla i vitt, efter som att jag inte visste detta får ni inte en före och efter bild, men i dom andra rummen ( om mamma förvarnar mej ;) ) så kan ni få det, men ni som har vart hemma hos mej vet hur det såg ut, ni andra får '' feel the pain '' helt enkelt :)

nej, nu ska jag börja tror jag :)

Kisses and hugs :) / Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0