tidigt?!

Hellooh

jag har just vaknat, men jag skulle titta om noora var inne på msn, sen så insåg jag att klockan inte var så himla mycket, och jag tror inte att jag kan somna om, men jag ska pröva, :) annars blire väll att kolla på bloggar och sånt ;)

senare idag blire Nuuraah ;) som jag inte träffat sen jag var på grönan med henne
det blir väll bilder som jag tar från hennes blogg om hon lägger upp dom, hon har juh en kamera, vilket jag är jävligt avis på, men  mamma har sagt att jag kanske ska få en sen, om jag betlar halva, för att jag inte ska bli så bortskämd, men jag tycker inte att jag är det,? menmen, sånt är väll livet :)

aja, ska försöka att somna om, :)

Pussisar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0