svar

Alicia   om Till N':
har inte du någon egen stil över huvud taget? hah, när jag tänker efter så; varje gång jag går till dig ska du byta om till något liknande jag har på mig. what's up with that? jag jobbar hårt, hårt, hårt för att få en egen stil, men det är totalt meningslöst när folk som dig bara härmas för att de är alldeles för lata för att komma på ''something special''. Nu säger jag inte det här pga skovalet, eftersom de helt klart är de snyggaste,
men bara appropå liksom. NO OFFENCE.

Svar: Jo, detdär om att jag alltid byter kläder, det är oftast så átt vi  är med varandra tidigt, och på morgonen sätter jag ofta på mej fula och sköna kläder, sen så när man ser dej,.så har du alltid så himla fina kläder, förlååt om du känner att jah härmar dej,. isf ska jag skärpa mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0