rubrikrubrikrubrik

japps, dethär är det längsta jag har varit uppe i mitt liv, men aja, jag är inte ens lite trött, men det kan juh bero på att jag baknade klockan 12 idag ? :) 
jag sitter och kollar på mtv, där dom bara spelar musik, och ber till gud att dom ska sända hogan knows best, lr ngt annat som är bättre :D 

aja, ska dricka upp mitt te nu, sen blire nog bara sitta här, mamma är juh sjuk, tror att jag börjar bli det också, då saknar man carton network, :) för där sänder dom konstiga täknade saker dygnet runt, men nu har vi inte det längre, men vi får tebax det till vintern, för då är man ute mindre



'' hemlig'' länkade denhär, den var jätte bra, synd bara att den är så lång, ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom gärna med olika sporttips till mig ;> måste bestämma mig för en sport jag ska börja på, haha! kram :)

2009-08-06 @ 20:35:24
URL: http://reshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0